صادرات حبوبات به عراق امروزه به صورت چشم گیری افزایش یافته است و به صورت گسترده ای آن را به کشور های دیگر از جمله عراق و قطر صادر می نمایند.

صادرات حبوبات به عراق تحت شرایط خاصی و با توجه به قوانین کشور به صورت عمده و انبوهی صارد می گردد و مشتریان می توانند در نوع دلخواه خود ان را سفارش داده و تهیه نمایند ، کشور های عراق و قطر از جمله کشور هایی هستند که خواهان حبوبات ایران بوده و خرید بیشتری را دارند و موجب رونق اقتصادی کشور می شوند.

فواید استفاده از حبوبات

حبوبات مهمترین منبع پروتئین گیاهی محسوب می شوند که در تامین نیاز بدن به انواع اسید های آمینه ، مواد معدنی و...نقش به سزایی را ایفا می کند حبوبات به ویژه در افراد گیاهخوار که پروتئین حیوانی مصرف نمی کنند مهمترین تامین کننده پروتئین هستند کالری حبوبات خام و پخته با یکدیگر متفاوت است.

به این دلیل که حبوبات در حالت پخته هم وزن خود آب جذب می کنند و سنگین می شوند پس تعداد حبوبات پخته در حجم یکسان از حبوبات خام کمتر بوده و کالری شان هم کاهش می یابد در این مطلب سعی کرده ایم کالری حبوبات پر مصرف را اندازه بگیریم تا حواس تان بیشتر به اندازه کالری هایی که می خورید باشد.

حبوبات شامل عدس و لوبیا و نخود و لپه و ... می باشد که متناسب با سلیقه هر فردی خریداری شده و به روش های مختلفی طبخ می شود و می توان آن ها را خریداری کرد.

استفاده از حبوبات به صورت زیادی می باشد و دارای ویتامین های زیادی برای بدن می باشند ومی توان به عوان جایگزین سایر مواد غذایی استفاده نمود.

حبوبات هر کدام دارای فواید متنوعی می باشد که می توان به لوبیا قرمز اشاره کرد که از اعضای خانواده حبوبات می باشد این لوبیا حاوی سدیم پایین و پتاسیم بالایی می باشد و می تواند برای افراد مبتلا به پر فشاری خون مفید باشد همچنین به دلیل آن که قند خون موجود در آن به آرامی وارد جریان خون می شود برای دیابتی ها نیز مفید می باشد.

تولید کننده بهترین کیفیت حبوبات

شرکت های بسیاری سعی در تولید حبوبات با کیفیت بالایی می باشند تا دارای فروش بیشتری بوده و بتوان ان ها را به صورت گسترده ای به فروش رساند و از این طریق سود خوبی را کسب نمود.

تولید کنندگان آن را با کیفیت بالایی به بازار روز عرضه می نمایند و می توان آن را در انواع متنوعی به بازار روز عرضه نمود ، هر چه تولید این محصول بیشتر باشد دارای خرید و فروش بیشتری نیز در سطح کشور بوده و حتی صادرات بیشتری را نیز خواهد داشت.
شرکت های تولید کننده دارای نشان استاندارد بالایی می باشد و می توان آن ها را با کیفیت بسیار مناسبی خریداری نموده و از این خرید و فروش رضایت بیشتری را داشت.

بهترین کیفیت حبوبات را می توان به صورت عمده سفارش داده و با قیمت زیر بازار روز از طریق سایت معتبر معرفی شده خریداری کرد ، تولید کنندگان این محصولات را در شرایط ویژه هر حبوبات کاشته و فرآوری می نمایند که می توان به صورت زیادی حبوبات را به کشور هایی همچون عراق و صادر کرد.

تولید کننده بهترین کیفیت حبوبات افراد مهندس و با تجربه بالایی می باشند که محصولاتی با کیفیت بسیار مناسبی را تولید کرده و آن را به صورت گسترده ای در بازار روز عرضه می نمایند.

تولید این محصولات توسط دستگاه های با کیفیت بالایی انجام می گیرد و می توان در انواع بسیار زیادی با بسته بندی های مختلفی تولید کرده و سپس ارائه کرد.

تولید کننده بهترین کیفیت حبوبات

نمایندگی صادرات حبوبات به عراق

نمایندگی صادرات حبوبات به عراق یکی از بهترین نمایندگی ها در کشور می باشد که مورد تایید وزارت بهداشت و کشور بوده و دارای محصولات با کیفیت و مرغوبیت بالایی می باشد و می توان به صورت انبوهی حبوبات را با قیمت بالاتری به کشور های دیگر همچون عراق صادر کرد و از این طریق تجات خوبی را راه اندازی نمود و سود خوبی را کسب کرد.

این نمایندگی ها از سوی خود شرکت تولید کننده انتخاب شده و در همه شهر های کشور موجود می باشد و مشتریان می توانند به صورت عمده و خرده از این نمایندگی ها خریداری کنند ، هر چه کیفیت محصولات تولید شده بالاتر باشد دارای صادرات بیشتری در سطح کشور خواهد شد و تولید بیشتری را خواهد داشت زیرا دارای تقاضای بالاتری می باشد.

صادرات حبوبات به عراق موجب رونق اقتصادی بالای کشور شده است و موجب شده است که از اهمیت بالایی برخوردار شود و در نتیجه صادرات بسیاری را داشته باشد.
افراد حاضر در نمایندگی ها بهترین مشاور نیز می باشند و می توان از آن ها برای صادرات در نوع عای مختلف حبوبات مشورت گرفته و سپس به صورت مناسبی با اندازه مشخصی آن ها را عرضه نمود.

ارتباط مستقیم با تولید کننده اصلی حبوبات درجه یک می تواند به از بین رفتن واسطه ها انجام گیرد خرید اینترنتی حبوبات از طریق مراکز معتبر نیز راهی برای کاهش دادن هزینه ها برای تهیه این محصول می باشد.

نمایندگی صادرات حبوبات به عراق

شرایط صادرات حبوبات به عراق قطر

حبوبات مطابق با روش های تعیین شده به کشور عراق صادر می گردند و طابق با آن شرایط می توان به صورت عمده به کشور های خریدار عرضه کرده و از این طریق به اقتصاد کشور کمک شایانی را نمود.
صادرات حبوبات به عراق توسط افراد با تجربه بالایی انجام می گیرد تا مورد پسند و رضایت کشور های خریدار واقع شده و دوباره آن ها خواهان خرید این محصولات باشند.

شرکت های مشخصی حبوبات را به صورت گسترده ای به کشور های دیگر صادر می نمایند و می توان از این طریق باعث اشتغال زایی بیشتر در سطح کشور شد همچنین موجب تولید بسیار زیادی شده است.

بار ها و بار ها دیده شده است که صادرات حبوبات به عراق به دلیل وجود افزایش قیمت عجیب لغو شده است ، این موضوع قطعا با خسارت هی مالی زیادی همراه است نوسان قیمت صادرت حبوبات به این دلیل است که عراق از دسته کشور هایی است که خریدار اصلی حبوبات محسوب می شود.

تولید حبوبات در این کشور دشوار و محدود می باشد به این ترتیب خرید حبوبات در عراق از دسته داد و ستد های همیشگی محسوب می شود در این میان عده ای سود جو سعی می کنند که قیمت بندی های بالایی برای صادرات حبوبات به عراق در نظر بگیرند و به بهانه کیفیت بالای محصول سعی کنند که خریدار را فریب دهد خوشبختانه با تصمیم گیری صحیح از سوی کارشناسان ما صادرات حبوبات به کشور عراق به صورت استاندارد دنبال می شود.

شرایط صادرات حبوبات به عراق قطر

صادرات حبوبات از ایران

حبوبات مختلفی در داخل ایران تولید می شود. که علاوه بر بازار داخلی، توجه بازار خارجی را نیز به خود جلب کرده است.

  • نخود
  • لوبیا
  • لپه
  • عدس
  • ماش

صادرات حبوبات

بازار صادرات حبوبات از ایران بیشتر روی بازارهای خارجی کشورهای زیر می چرخد:

عراق، عمان، قطر، امارات، اروپا، روسیه، افغانستان، دبی، ترکیه، پاکستان و ارمنستان

 

عوارض صادراتی؟
در میان تمامی حبوبات، نخود به دلیل تولید مازاد بر مصرف ایرانیان، بدون پرداخت هیچ عوارضی امکان صادارت دارد.
بنابراین به دلیل کیفیت بالا و مقرون به صرفه بودن صادرات نخود، نخود در صدر حبوبات صادراتی ایران قرار دارد.
عوارض دیگر حبوبات نیز مقدار ثابتی نداشته و در طول سال تغییر می کند.

صادرات حبوبات به عراق

کشورهای عربی به خصوص عراق در طول سال خواهان صادرات نخود و صادرات لوبیا سفید هستند.

ایران با عراق گذرگاه های مرزی زیادی دارد، که در تصاویر زیر به مرزهای مشترک به زبان ایرانی و معادل عراقی آن اشاره کرده ایم.

صادرات حبوبات به عراق

صادرات حبوبات به عراق

قیمت خرید حبوبات تازه و با کیفیت

قیمت حبوبات تازه و با کیفیت مناسب تر می باشد و به دلیل قیمت خوب و کیفیت بالایی که دارد دارای استفاده بسیار زیادی می باشد ، حبوبات را بهتر است در تنوع های متفاوتی خریداری نموده و از خواص خوبی که دارد استفاده نمود.

هر چه این حبوبات در شرایط مناسب تری تولید بشود دارای قیمت خرید بالاتری خواهد بود ، مشتریان می توانند مطابق با وع نیاز خود آن ها را سفارش داده و به صورت گسترده ای خریداری کنند.
شما می توانید به راحتی قیمت روز حبوبات را استعلام نموده و با آگاهی از قیمت روز این محصولات آن ها را به صورت های مختلفی مثلا به صورت اینترنتی و یا به صورت مستقین خریداری کنید.

با توجه به نوع تولید و کیفیت محصولات دارای قیمت های متنوعی در بازار روز می باشد که قیمت این محصولات را خود شرکت تولید کننده تعیین می نماید و سپس با عرضه آن به بازار روز می توان ان را در انواع بسیار زیادی و حتی به صورت عمده خریداری کرد باید توجه داشت که خرید حبوبات به صورت عمده و فله دارای تخفیف بیشتری بوده که به همین جهت بیشتر بدین گونه به فروش می رسد.

شما می توانید با خرید از مراکز تعیین شده حبوبات را با قیمت کمتری و زیر بازار روز تهیه نمایید ، قیمت خرید حبوبات به نوع خرید و محل آن نیز بستگی دارد و اگر از محل های مناسبی خریداری نمایید می توانید از سود خوبی که دارد بهره مند شوید.

قیمت خرید حبوبات تازه و با کیفیت

خرید اینترنتی انواع حبوبات

خرید اینترنتی حبوبات به روش های مختلفی به منظور صادر نمودن آن انجام می گیرد برای صادرات حبوبات به عراق شرایط در نظر گرفته شده به صورت غیر حضوری است در واقع فرد می تواند از طریق سیستم خرید اینترنتی که برایش فراهم شده است سفار خود را به ثبت برساند.

در این میان تیم های کاردان ما صادرات حبوبات به عراق را در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهند تمامی روال خرید حبوبات به صورت غیر حضوری دنبال می شود و خریدارو فروشنده به هیچ عنوان نیازی به برخورد حضوری ندارند.

در نظر داشته باشید که حبوبات از دسته محصولات پر مصرف بوده و این موضوع می تواند صادرات حبوبات به کشور عراق را تحت تاثیر قرار داده و نشان دهنده پتانسیل مالی بالای آن باشد.
این گونه که در نظر گرفته شده است حبوبات دارای انواع مختلفی است که هر یک می تواند قیمت جداگانه ای را برای صادرات حبوبات فراهم سازد.

امروزه خرید اینترنتی حبوبات موجب شده است که افراد از هر جای کشور به راحتی به ان دسترسی پیدا کرده و در انواع مختلفی هم به صورت ایرانی و خارجی سفارش داده و خریداری نمایند.

حبوبات در انواع بسیار زیادی تولید می گردد و می توغان به صورت گسترده ای در نوع با کیفیت و قیمت مناسب آن را خریداری نمود ، در خرید اینترنتی حبوبات می توان از تخفیف خوبی که دارد استفاده نموده و از این طریق تجارت خوبی را راه اندازی کرد.

خرید اینترنتی انواع حبوبات

صادرات حبوبات به قطر

کشور قطر نیز از جمله کشورهایی است که سالانه خواهان حبوبات ایرانی با قیمت و کیفیت مناسب است.

انواع حبوبات (نخود، لوبیا، عدس، لپه و ماش) مورد استقبال این کشور است.

صادرات حبوبات به قطر

بازار صادرات حبوبات ایران
تجار ایرانی و خارجی می توانند حبوبات ایرانی را جهت صادرات، بطور مستقیم از مبدا تولید حبوبات تهیه کنند. و از مزایای مشاوره، خرید بدون واسطه و سریع و با قیمت مناسب بهره مند شوند.

فروش عمده حبوبات جهت صادرات

فروش حبوبات هم به صورت بسته بندی شده و هم به صورت کنسرو شده قابل انجام می باشد که می توان آن را به صورت زیادی صادر کرده و به اقتصاد کشور کمک شایانی را نمود ، فروش عمده حبوبات موجب شده است که به صورت انبوهی تولید شده و در سطح کشور توزیع گردد تا مشتریان بتوانند آن را به صورت عمده خریداری نموده و سپس با قیمت بالاتری به فروش برسانند.

حبوبات در همه شهر های کشور موجود بوده و می توان از نزدیک ترین شهر به کشور صادر کننده آن را صادر کرده و از سود خوبی که دارد استفاده کرد ، فروشعمده حبوبات بسیار زیاد می باشدو مشتریان از این خرید و فروش رضایت بالایی را دارند زیرا می توانند تخفیف خوبی را گرفته و به صورت گسترده ای آن را تهیه نمایند.

فروش عمده حبوبات جهت صادرات توسط افراد با تجربه بالایی انجام می گیرد و افراد می توانند به صورت انبوهی حبوبات را سفارش داده و با قیمت زیر بازار روز خریداری نمایند.
انواع حبوبات صادراتی دارای کیفیت مناسبی می باشد و به همین دلیل مورد استقابل زیادی قرار گرفته است ، لپه را می توان در انواع مختلفی سفارش داده و سود خوبی را کسب نمود.

فروش عمده حبوبات جهت صادرات دارای قیمت های مختلفی می باشد که مشتریان می توانند مطابق با نوع نیاز خود ان ها را سفارش داده و به اندازه نیاز تهیه نمایند.

فروش عمده حبوبات جهت صادرات

مرکز فروش انواع حبوبات در کشور

مرکز حبوبات ایران انواع حبوبات ایرانی و خارجی را در سراسر کشور عرضه می دارد انواع حبوبات نخود ، لوبیا ، عدس ، لپه و ماش با قیمت متفاوتی در تمامی بازار های ایران خرید و فروش می شود اما حبوبات ایرانی و خارجی در قیمت و کیفیت با هم تفاوت هایی را دارد ، در واقع یکی از مواد غذایی که در نوع ایرانی و خارجی بودن با هم رقابت دارند حبوبات می باشد.

حبوبات ایرانی همگی از استان های کشور مانند لرستان ، مرکزی ، کرمانشاه و تبریز و ...کشت می شود بالای ۹۰ درصد از حبوبات ایرانی درجه یک بوده و دارای کیفیت بالایی هستند قیمت آن ها نیز نسبت به مشابه های خارجی بالاتر است.

کسانی که کیفیت برای آن ها مهم می باشد بهتر است که از حبوبات ایرانی استفاده نمایند و آن را به راحتی از مراکز تعیین شده می توانند خریداری کنند.
این مراکز فروش دارای انواع بسیار زیادی حبوبات در سطح کشور می باشد که مشتریان از خرید از این سایت و مراکز رضایت بالایی را دارند و در نتیجه موجب تولید بیشتر آن شده است.

مرکز های مختلف عرضه حبوبات ، بسته به حجم کارشان حبوبات را به صورت عمده و یا خرده خریداری می کنند حجم کار و توان خرید در مقدار خرید تاثیر گذار است ، اما درهر شرایطی بایستی تلاش نموده حبوبات را به شکل عمده خریداری نموداین نوع خرید حسن خرید با صرفه بیشتر را دارا خواهد بود.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت حبوبات الیزا
  شماره موبایل: 09128799290
  دفتر مرکزی تهران: 25917680-021