پرورش انواع نخود فلافلی درجه یک در ایران به روش های مختلفی قابل انجام می بادش و می توان در انواع بسیار زیادی نخود را پرورش داده و به بازار روز ارائه نمود.

فروش عمده نخود جهت صادرات باعث رونق اقتصادی بالای کشور شده است که می توان انواع نخود فلافلی را از بازار روز سفارش داده و با قیمت کمتری آن را تهیه نمود ، نخود فلافلی محبوبیت بسیار زیادی را پیدا کرده است و از آن استفاده های بسیاری را انجام می دهند و می توان کسب وکار خوبی را راه اندازی کرد.

تاثیر نخود بر سلامتی

نخود عضوی از خانواده حبوبات است امروزه مصرف نخود در جوامع غربی گسترش یافته اما کشت و مصرف آن در بسیاری از کشور های خاورمیاینه قدمت چند هزار ساله دارد بافت و طعم منحصر به فرد نخود آن را به گزینه ای عالی برای ترکیب شدن با سیار غذاها تبدیل کرده است از خواص نخود هم نباید غافل شد.

نخود سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن و فیبر بوده و فواید بسیاری برای سلامتی دارد ، بهبود گوارش ، کنترل وزن ، و کاهش خطر برخی بیماری ها تنها گوشه ای از خواص نخود است ، نخود یکی از منابع سرشاراز پروتئین بوده و می تواند به راحتی در رژیم غذایی گیاه خواری جایگزین گوشت شود.
نخود سرشار از مواد مغذی است مقدار کالری موجود در نخود متوسط است که هر ۲۸ گرم نخود تقریبا ۴۶ کالریانرژی دارد ، علاوه بر پروتئین و فیبر بالا نخود محتوی ویتامین ها و مواد معدنی با ارزش است.

مصرف نخود یا سایر حبوبات به صورت خامتوصیه نمی شود زیرا حبوبات محتوی سم ها و مواد ضد تغذیه ای هستند که با جوانه زدن یا پختن از بین می روند ، پروتئین و فیبر موجود در نخود به کنترل اشتها کمک می کنند فیبر و پروتئین ها با هم افزایی تاثیر یکدیگر می توانند به کاهش سرعت گوارش و افزایش احساس سیری کنند.

نخود برای سلامتی نقش بسیار مهمی را داشته و به همنی دلیل به صورت انبوهی از آن استفاده می شود.

تاثیر نخود بر سلامتی

تولید کننده انواع نخود درجه یک

تولید نخود درجه یک درشت در سطح استانهای کشور به ویژه در کرمانشاه صورت میگیرد و این محصول فوق العاده بصورت عمده و جزئی در بازار ایران با قیمت نسبتا مناسبی بفروش میرسد.
نمایندگی ها شرایط مختلفی را دارند که می توان به این موارد اشاره نمود:

  • این شرکت در سراسر نمایندگی فعال می پذیرد
  • با یک حاشیه سود فوق العاده برای شرکت های پخش مواد غذایی
  • قیمت مصرف کننده مناسب
  • لیست حبوبات و...می باشد.

نخود از دانه های خوراکی با ارزشی است که از طریق بوته ای کوتاه تولید میشود این محصول در انواع متفاوتی یافت شده و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است، نخود از قدیمی ترین حبوباتی است که در انواع غذاها استفاده میشود و البته مغذی ترین غذای انسان بشمار می رود.

تولید نخود در سطح کشور ایران انجام میشود ولی بهترین تولیدکننده این محصول شهرستان دلفان معرفی شده است البته گفته میشود که تولید نخود در شهرستان دلفان در هر هکتار حدود ۱ تن محاسبه شده و این محصول بدلیل تولید عمده به کشورهای دیگر صادر می شود.

نخود تولید شده در کشور ایران بدلیل کیفیت، کمیت و ویژگی خوش پختی که دارد در بازارهای جهانی از طرفداران زیادی برخوردار بوده و این محصول در اندازه های درشت بصورت بسته بندی شده در فروشگاه ها به فروش می رسد.

نخود کرمانشاه به صورتهای متنوعی تولید میگردد و میتوان آنرا در تهیه فلافل استفاده نمود زیرا این نخود در انواع فلافلی تولید می گردد و می توان به صورت گسترده ای از آن استفاده کرد.

تولید کننده انواع نخود درجه یک

سایت معرفی خواص نخود فلافلی

فلافل از غذاهای لذیذ لبنانی و ناآشنای کلمه عربی است و چاشنی اصلی آن فلفل، که به دلیل طعم تند و تیزی که دارد موجب شده عرب ها و مردمان خونگرم مناطق جنوبی کشورمان از طرفداران اصلی آن باشند، فلافل بیشتر در قابل ساندویچ مصرف و با انواع ترشی و کلم شور اشتها برانگیزتر هستند.

سایت معرفی خواص نخود فلافلی براحتی در اختیار مردم قرار میگیرد تا مشتریان بتوانند براحتی مشخصات فلافل را مشاهده و سپس با قیمت مناسبتری آنرا خریداری نمایند.
خواص نخود فلافلی بسیار زیاد است که میتوان براحتی از طریق سایت معرفی شده همه خواص آنرا مشاهده و سپس با قیمت مناسبی از مراکز فروشگاهی بصورت عمده و خرده یعنی کیلویی خریداری نمود.

این سایت توسط افراد مهنذس و با تجربه بالایی اداره می گردد که می توان آن را به صورت مناسبی و برای تهیه انواع غذاها خریداری نمود و استفاده کرد.

غرفه هایی که در زمینه صادرات انواع حبوبات مورد توجه تاجران و بازرگانان قرار می یگرد در عوامل زیر دسته بندی می شود:

  • میزان تولید حبوبات سالانه در کشور
  • میزان تقاضای موجود برای حبوبات ایرانی
  • واردات حبوبات خارجی به بازار داخلی ایران

این سایت دارای محصولات با استاندارد بالایی می باشد که به صورت گسترده ای می توان آن را سفارش داده و با قیمت زیر بازار روز خریداری نمود، این سایت مشاورینی را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا بتوانند به راحتی از خواص بسیار زیاد نخود عرضه شده مطلع شوند و سپس با اطمینان بالا خریداری کنند.

سایت معرفی خواص نخود فلافلی

ارائه انواع نخود فلافلی در کشور

نخود فلافلی در انواع بسیار زیادی در سطح کشور ارائه میگردد و مشتریان میتوانند متناسب با نیاز خود آنها را سفارش داده و با قیمت کمتری از مراکز خرید و فروش معتبر آنرا خریداری نمایند.
انواع نخود فلافلی را می وان از طریق مراکز فروشگاهی معتبر و یا از طریق سایت معتبر معرفی شده به اندازه نیاز سفارش داده و خریداری کرد و از تخفیف خوبی که دارد استفاده کرد.

نخود هرچه تولید بیشتر و کیفیت بالاتر باشد دارای ارائه انبوه تری در سطح کشور خواهد داشت و در نتیجه میتوان آنرا به اندازه نیاز مردم ارائه نموده و باعث جلب رضایت آنها شد.
نخود فلافلی دارای انواع درشت و ریز است و همچنین اگر بصورت زودپخت باشد میتوان آنرا بصورت زیادی خریداری نموده و در تهیه فلافل از ان استفاده نمود.

نخودها را در کیسه های ۲۵ و ۵۰ کیلویی در بازار ایران بفروش میرسد و ویژگی های بارز زیر را داراست:

  • کیفیت قابل قبول
  • ظاهر یکدست و مناسب
  • قیمت ارزان تر از بازار ایرانی

انواع نخود فلافلی تولید میگردد که مشتریان میتوانند متناسب با نوع نیاز خود آنها را بصورت عمده و با تخفیف مناسبی سفارش دهند و خریداری کنند، امروزه تولید نخود فلافلی در ایران افزایش یافته است و افراد بسیاری خواهان خرید نخود هستند.

این محصول توسط افراد با تجربه و انتخاب شده از سوی خود شرکت تولیدکننده ارائه میگردد تا دارای کیفیت و قیمت مناسب تری باشد و این کار به درستی انجام شود و مشتریان بتوانند به راحتی به آندسترسی پیدا نمایند.

قیمت خرید نخود فلافلی

انواع نخود فلافلی ایرانی و خارجی در بازار نخود ایران موجود است. اما قیمت خرید نخود فلافلی ایرانی کمی بالاتر از نخود فلافل خارجی است. در کنار اینکه کیفیت نخود ایرانی نیز به مراتب از نخود خارجی بالاتر است. توضیحات بیشتر در مورد کیفیت و قیمت خرید خود فلافل در زیر آورده شده است.

بیشتر فلافلی ها دوست دارند از نخود مرغوب ایرانی استفاده کنند، اما قیمت بالای آن اجازه خرید نخود فلافلی ایرانی را کمتر می دهد. قیمت نخود فلافلی خارجی از نخود ایرانی مناسب تر است، اما می بایست کیفیت فلافل را نیز در نظر گرفت.
انواع نخود فلافلی موجود در بازار چیست؟ انواع ایرانی و خارجی این نوع نخود در بازار ایران دارای چه جایگاهی است و چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

یکی از غذاهای فست فودی که در تمامی شهرهای ایران استقبال خوبی دارد ساندویچ فلافل است. نخود استفاده شده در این فلافل نخود ریزی است که تحت عنوان نخود فلافلی در بازار عرضه می گردد.
چون نخود چرخ شده و در این فست فود مورد استفاده قرار می گیرد، سایز آن اهمیت چندانی ندارد بنابراین از ریزترین نخود که قیمت پایین تری دارد استفاده می گردد. به دلیل همین استفاده زیاد از نخود ریز در فلافل این نخود به نخود فلافلی مشهور شده است.

انواع نخود فلافلی

نخود فلافلی ایرانی یا خارجی

قطب تولید انواع نخود در ایران به ترتیب کرمانشاه و لرستان است. و مقدار محدودی در شهرهای دیگر نیز کشت می شود. در این شهرها نخود در سایزهای مختلفی کشت و برداشت می شود از سایز ۴ تا ۱۰ که نخود سایز ۴ تا ۶ تحت عنوان نخود فلافلی در تمامی ایران عرضه می گردد.
علاوه بر مصرف نخود فلافلی ایرانی، نخود ریز خارجی نیز در ایران مصرف می گردد. نخود فلافلی روس عمده ترین نخود فلافلی خارجی در کشور ماست که کنار نخود ایرانی پاسخگوی مصرف فلافلی هاست. در ادامه به توضیح انواع نخود فلافلی در بازار ایران اشاره خواهیم داشت.

بهتر است قبل از خرید، شناخت بیشتری نسبت انواع نخود فلافلی ایرانی و خارجی داشته باشید.

فروش نخود فلافلی

نخود فلافلی ریز ایرانی

نخود پس از برداشت از زمین های مزروعی، ترکیبی از سایزهای مختلف می باشد، که پس از تمیز شدن و به اصطلاح پنکه شدن، سورت شده و سایزهای مختلف آن جدا می گردد.
ریزترین سایز نخود که ۴ تا ۶ است برای مصرف فلافل بسیار مناسب است، و البته این نخود به طور محدودی به دلیل قیمت پایین برای استفاده در غذاهای دیگر نیز استفاده می گردد.در بین تمامی انواع نخود فلافلی نخود فلافلی کرمانشاه از همه شناخته شده تر است و فست فودی هایی که دنبال خوش طعم تربن و بهترین نخود فلافلی هستند سراغ این نخود را می گیرند.

به طور کلی نخود فلافلی ریز ایرانی دارای کیفیت بسیار مناسبی نسبت به مشابه های خارجی خود بوده و نسبت به انواع دیگر نخود ایرانی به دلیل ریز تر بودن قیمت پایین تری نیز داراست. خرید نخود فلافلی

قیمت نخود فلافلی کیلویی

قیمت نخود فلافلی کیلویی به صورت های متنوعی می باشد و اگر به صورت فله ای خریداری شود دارای قیمت پایین تری خواهد بود و تخفیف خوبی را می توان گرفت ولی اگر به صورت کیلویی خریداری شود دارای قیمت نسبتا بالاتری خواهد بود.

خرید نخود فلافلی کیلویی هر چه بیشتر باشد می توان به تولید بیشتر نخود در کشور کمک نمود ، قیمت خرید نخود فلافلی کیلویی در بازار میادین و سایت ها متفاوت می باشد و می توان با توجه به سلیقه شخصی خود آن ها را سفارش داد وتهیه کرد.

قیمت این محصولات با توجه به نوع تولید آن ها نیز متفاوت می باشد که اگر در شرایط مناسبی تولید گردد دارای کیفیت بالاتری بوده و قیمت فروش بیشتری را خواهد داشت.
قیمت نخود فلافلی کیلویی دارای نوساناتی می باشد و هر چه قیمت خرید نخود مناسب تر باشد دارای خرید بیشتری خواهد بود ، چیزی که سبب شده تا قیمت کیلویی نخود فلافلی کاهش یابد به دلیل توزیع انبوه آن در بازار می باشد.

نخود دارای انواع متنوعی می باشد و می توان ان ها را با قیمت زیر بازار از مراکز تعیین شده به صورت کیلویی خریداری کرده و استفاده نمود.

قیمت نخود فلافلی کیلویی هر چه مناسب تر باشد دارای خرید و فروش بیشتری در بازار روز خواهد بود و در نتیجه می توان از سود مناسبی که دارد در فروش آن استفاده نمود و به صورت زیادی از آن در تهیه بسیاری از غذاها استفاده نمود.

قیمت نخود فلافلی کیلویی

خرید نخود با کیفیت جهت صادرات

نخود همان طور که می دانید در انواع مختلفی تولید می شود که می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • نخود مرغوب سه خان یا آبگوشتی
  • نخود درجه یک فلافلی ریز ایرانی
  • نخود با کیفیت فلافلی ریز خارجی
  • نخود اندازه متوسطیا دوخان
  • نخود درجه یک سه خان آبگوشتی

ایران یکی از تولید کنندگان نخود در جهان بوده که با کیفیت های متفاوتی به تولید این محصول می پردازد و همچنین بزرگترین استان های تولید کننده نخود در ایران ، کرمانشاه ، لرستان معرفی شده اند.

صادرات نخود همانطور که در مطالب بالا به آن اشاره شده است به کشور های همسایه صورت می گیرد و همچنین با توجه به نوسانات بازار راه های جدیدی در نظر گرفته شده تا فروش خوبی در بازار داشته باشیم، جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

این مرکز با استفاده از تکنولوژی روز و بهره گیری از دستگاه های تمام اتوماتیک اقدام به عرضه و فروش انواع حبوبات با کیفیت تضمینی نموده و با در اختیار داشتن پرسنل قوی و تیم فروش به روز توانسته است محصولات خود را در بازار های داخلی و خارجی عرضه نماید.

داشتن تنوع بالا و عرضه محصولات با کیفیت و تحویل سفارشات در سریع ترین زمان ممکن باعث افزایش مشتریان دائمی این مرکز شده است ، خرید نخود با کیفیت جهت صادرات به صورت چشم گیری افزایش یافته است و خواهان بیشتری را پیدا کرده است.

خرید نخود با کیفیت جهت صادرات

نخود روسی فلافلی

در بازار ایران کنار نخود فلافلی ایرانی، نخود ریز خارجی نیز برای فلافل عرضه می گردد. از چندین کشور واردت نخود ریز به ایران صورت می گیرد، اما نخود روسی فلافلی عمده ترین نخود فلافلی خارجی را در بازار به خود اختصاص داده است.

سالانه از روسیه حجم زیادی از نخود در سایزهای مختلف از جمله ریز فلافلی وارد کشور شده و مورد استقبال قرار می گیرد، که می توان به این موضوع اشاره داشت که نخود فلافلی روسی خود در دو نوع نخود رسمی و فرنگی وارد می گردد.
خرید نخود فلافلی

نخود رسمی روس: دارای سایز ۴ تا ۶ بوده و طعم مطلوبی نیز داراست. از لحاظ شکل ظاهری نیز نخود رسمی مشابه با نخود ایرانی است. این نخود با طعم خوبی که خود دارد کمی گران تر از نخود فرنگی روسی است. و از آن سو در اکثر مواقع از نخود فلافل ایرانی کمی ارزان تر است. 

بنابراین قیمت نخود فرنگی روسی مناسب تر از ایرانی است.

نخود فرنگی روس: دارای سایز ریز ۴ تا ۶ است ولی دارای یک رگه تلخی می باشد. به دلیل همین رگه تلخی، نخود فرنگی روس (که به آن نخود کراخ نیز می گویند) قیمت بسیار پایینی داراست. شکل ظاهری این نخود نیز صاف و آیینه ای بوده و با نخود ایرانی کاملا متفاوت است.
فست فودی های فعال در ایران با ترفندهای خاصی از این نخود استفاده می کنند، و طعم تلخ آن را با استفاده از ادویه های خاص و یا ترکیب با نخودهای فلافلی دیگر می پوشانند.

انواع نخود فلافلی

فروش نخود فلافلی
شرکت های زیادی به تولید، واردات و پخش انواع نخود فلافلی ایرانی و خارجی در ایران مشغول به فعالیت هستند. که به راحتی می توان خرید رضایت بخشی را با آنان تجربه نمود. شرکت بازرگانی الیزا از جمله این شرکت هاست.

قیمت فروش نخود فلافلی

قیمت نخود فلافلی بسته به کیفیت و درصد جذب آبی که دارد تعیین می شود. البته کیفیت نهایی پخت فلافل نیز پارامتری برای تعیین کیفیت می باشد. به طور کلی موارد زیر تعیین کننده قیمت این محصول می باشند.

  • درصد جذب آب
  • میزان نخاله
  • ترد بودن فلافل آماده
  • میزان درخواست

بطور کلی قیمت نخود فلافلی کرمانشاه از تمامی انواع نخود فلافلی گران تر است، زیرا کیفیت بالاتری را نسبت به تمامی نخودها داراست.

در تصویر زیر لیست قیمت خرید نخود فلافلی مشاهده می کنید. اگر می خواهید جزییات بیشتری نسبت به قیمت این محصولات داشته باشید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
قیمت عمده حبوبات

خرید نخود مخصوص فلافل

با توجه به مطالب گفته شده دریافتیم که خریدار نخود فلافلی زمان خرید این نخود از نظر کیفیت و قیمت با تنوع خوبی از محصول روبروست. شرکت های عمده فروش نخود معمولا فروش انواع نخود فلافلی را به عهده دارند.

شرکت حبوبات الیزا نیز با توجه به دارا بودن پارامترهای زیر در کنار خریداران و فروشندگان نخود فلافلی است:

  • ارتباط با تولیدکنندگان نخود ایرانی
  • ارتباط با واردکنندگان نخود خارجی در ایران و خارج از ایران
  • فروش نخود فلافلی ایرانی و خارجی در سطح کشور
  • ارایه قیمت انواع نخود فلافلی به خریداران

نکته ای که بیان آن برای ما بسیار حائز اهمیت است این است که به دلیل تولید بسیار بالای نخود در کشورمان، بهتر است تمرکز خریداران ایرانی به سمت نخود فلافل ایرانی باشد، تا در کنار استفاده از نخودی باکیفیت و مرغوب، به کشاورزان عزیز نیز کمک شده باشد.

خرید اینترنتی انواع نخود تازه

سایت معرفی شده به راحتی قابل دسترسی میباشد و می توان در انواع بسیار زیادی نخود تازه را با کیفیت های متنوعی خریداری نموده و دیگر نگران کیفیت نخود خریداری شده نباشید.

این سایت دارای تنوع محصولاتی بسیار زیادی است که می توان به سادگی در نوع انتخابی خود با سلیقه مورد نیاز تهیه کرد، مرکز اصلی فروش نخود تازه در انواع بسیار زیادی نخود را تولید مینماید و بصورت گسترده ای عرضه می نماید.

خرید اینترنتی نخود تازه از سوی خود شرکت تولیدکننده انتخاب شده و در اختیار مشتریان قرار میگیرد تا بصورت زیادی نخود را از این طریق و بصورت غیر مستقیم خریداری نمایند.
امروزه بدلیل پیشرفت علم و تکنولوژی بیشتر محصولات بصورت اینترنتی خریداری می شوند که می توان نخود را  به راحتی از طریق سایت معتبر معرفی شده به اندازه نیاز سفارش داده و با نرخ کمتری آن را خریداری کرد.

در خرید اینترنتی باید دقت بالایی انجام شود تا بتوان آن را با قیمت مناسبی سفارش داده و به صورت گسترده ای خریداری کردو این کار موجب رضایت بالای مشتریان خواهد شد.

برای خرید نخود طرق مختلفی وجود دارد که هر یک تفاوت ها و شباهت هائی با یکدیگر دارند ولی آن روش خریدی در نهایت انتخاب می شود که قابل اعتماد بوده و سوئی هزینه و زمانی که به خود اختصاص می دهد چندان زیاد نباشد ، مراکز فروش حبوبات در سطح کشور برخی فقط عمده فروش بوده و برخی دیگر هم در حوزه عمده فروشی فعالیت دارند و هم خرده فروشی.

خرید اینترنتی انواع نخود تازه

فروش نخود درجه یک به صورت عمده

فروش نخود درجه یک به صورت عمده به روش های مختلفی قابل انجام می باشد و مشتریان می توانند مناسب با نیاز خود ان ها را خریداری نمایند هر چه فروش عمده این محصول افزایش یابد دارای تولید بیشتری در سطح کشور خواهد شد ،در این نوع فروش نخود در قیمت اننیز تاثیر گذار خواهد بود و اگر به صورت اینترنتی خریداری شود دارای تخفیف مناسب تری نیز خواهد بود ، مشتریان می تواننند مطابق با نیاز خود نخود با کیفیت انتخابی را با قیمت زیر بازار روز سفارش داده و به صورت انبوهی خریداری نمایند.

فروش عمده نخود درجه یک موجب شده است که افراد زیادی در این شرکت های تولید کننده عدس اشتغال داشته باشند و باعث رونق اقتصادی کشور بشود.
نخود را می توان به صورت درجه یک و به صورت عمده از مراکز تعیین شده با کیفیت بالا و قیمت کمتری خریداری نمود و همچنین تخفیف خوبی را از این خرید و فروش گرفت.

نخود درجه یک دارای خرید وفروش بسیار زیادی می باشد به همین دلیل نیز بیشتر به صورت عمده عرضه می گردد و حتی به کشور های دیگر نیز می توان آن را صادر نمود و از این طریق کسب و کار خوبی را راه اندازی کرد.

فروش عمده نخود درجه یک توسط افراد با تجربه بالایی انجام می گیرد تا این کار به درستی انجام شود و مشتریان با رضایت بالا به صورت زیادی خریداری کنند.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت حبوبات الیزا
  شماره موبایل: 09128799290
  دفتر مرکزی تهران: 25917680-021